دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

بگو چکار کنم؟-غلامرضا بروسان-دکلمه رضا پیربادیان

بگو چکار کنم؟
بگو چکار کنم؟
با فلفلی که طعم فراق می دهد
با دردی که فصل را نمی شناسد
با خونی که بند نمی آید
 
بگو چکار کنم؟
وقتی شادی به دم بادبادکی بند است
و غم چو سنگی
                 مرا در سراشیب یک دره دنبال می کند
دلم شاخه شاتوتی
که باد

            خونش را به در و دیوار پاشیده است






دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان



 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 22:49

جناب پیربادیان این فایل تمام لینک های معیوب وبلاگ تونه که نیازمند جایگزینیه... کلا 18 تا ست...
بقیه پست ها همگی سالم اند...
http://s2.picofile.com/file/8265225300/BrokenLinks.txt.html

goli....غزال پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 18:44 http://azdoordast.persianblog.ir

دکلمه زیبایی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد