دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

قصه ای ازجنس یک پرواز میخواهد دلم-شاعر ناشناس-دکلمه رضا پیربادیان


قصه ای ازجنس یک پرواز میخواهد دلم
داستان کوچِ بی آغاز میخواهد دلم!

رفتن و رفتن بدون لحظه ای صبرو درنگ
پرکشیدن، بالهای باز میخواهد دلم

تابه کی مُردن دراین مرداب وماندن ،در زمین
آسمانی آبی و دلباز میخواهد دلم

خوش به حال قاصدک، بی بال بالا میرود!
همچو او رقصیدنی بی ساز میخواهد دلم

زندگی درهاله یِ ابهام بود و ،فاش شد
مرگ را ، در پرده یک راز میخواهد دلم

از "سپهر" و از نشانیِ غزل دلخسته ام
حافظ و میخانه یِ شیراز میخواهد دلم..!



دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 2 + ارسال نظر
ریما مهاجر دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 16:17

چشمان من شبیهِ تو هرگز ندیده است




قُربانِ آن کسی که تو را آفریده است !







تو مثلِ آن بلورِ روانی که آسمان




از شهد وشیرو شعر تورا پروریده است







یا آن که دستِ معجزه سازِ خدا تو را




از روی کاردستیِ ِ شیطان کشیده است!







گویی ازآب و آتش و باد و خیال و خاک




یک قطره روی بومِ حقیقت چکیده است







شاید خدا برای تمام فرشتگان




پیغمبری به نامِ شما برگزیده است







شیرین که ماهپاره ی زیبای قصه هاست




پیشِ طلوعِ روی تو حیرت دمیده است







یوسف که دست بسته ی تقواست، پیشِ تو




دستانِ بی اراده ی خود را بُریده است !







گیسوی چون کمندِ تو یلداتر از شب است




پیشانیِ بلندِ تو مثل سپیده است







تو آن پدیده ای که زبان از تو عاجزاست




هرکس بخواهد از تو بگوید پدیده است.. !







"دکتریدالله گودرزی"

الف جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:56

سلام
قبلا از شما نشنیده بودم ولی الان که چند دکلمه تان را شنیدم بسیار زیبا و توأم با درک خوب و حس قوی و تناسب با موسیقی هست و برایم تأثیرگذار بود.
امیدوارم پاینده و سلامت و در رشد مدام باشی تا من و دیگران را هم همچنان بهره مند کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد