دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

دریای شور انگیز چشمانت چه زیباست-منزوی-دکلمه رضا پیربادیان

دریای شور انگیز چشمانت چه زیباست
آنجا که باید دل به دریا زد همین جاست

در من طلوع آبی آن چشم روشن
یاد آور صبح خیال انگیز دریاست
...
گل کرده باغی از ستاره در نگاهت
آنک چراغانی که در چشم تو برپاست

بیهوده می کوشی که راز عاشقی را
از من بپوشانی که در چشم تو پیداست

ما هر دوان خاموش خاموشیم، اما
چشمان ما را در خموشی گفتگوهاست

دیروزمان را با غروری پوچ گشتیم
امروز هم زانسان، ولی آینده ماراست

دور از نوازشهای دست مهربانت
دستان من در انزوای خویش تنهاست

بگذار دستت راز دستم را بداند

بی هیچ پروایی که دست عشق با ماست




دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان


دانلود بازخوانی  با صدای رضا پیربادیان

نظرات 2 + ارسال نظر
A.D سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 21:45

زخمی از تیشه ی احساس، مرا کرد تهی
منِ من ریخت واین اشک مرا تاوان است

بسیاااااااااااااااار زیباااااااااااااااست
چقدر با احساس اجرا کردید
هزااااااااااار باااااااااااار دوسش داشتم
تشکر

Baran شنبه 10 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 15:36 http://haftaflakblue.blogsky.com/

احتمالا شمام مثل من صرفه جو هستید در استفاده از ایکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد