دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

من سکوت خویش را گم کرده ام !-فریدون مشیری-دکلمه رضا پیربادیان

من سکوت خویش را گم کرده ام !

لاجرم در این هیاهو گم شدم

من که خود افسانه می پرداختم

عاقبت افسانه مردم شدم !

ای سکوت ای مادر فریادها

ساز جانم ازتو پر آوازه بود

تا در آغوش تو راهی داشتم

چون شراب کهنه شعرم تازه بود.

در پناهت برگ وبار من شکفت

تومرابردی به شهریادها

من ندیدم خوش تر از جادوی تو

ای سکوت ای مادر فریادها!

گم شدم در این هیاهو گم شدم

توکجائی تا بگیری داد من؟

گرسکوت خویش را می داشتم

زندگی پر بود از فریاد من !





دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان


دانلود بازخوانی دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 3 + ارسال نظر
niloofar جمعه 9 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 15:12 http://loosi.homenet.org/

سلامی به شیرینی دلتون من بهتون سر زدم اگه تونستین پیش منم بیاین خوشحال میشم از حضورتون
65230

حسن کاشف زمانه چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:34

سلامی پاییزی خدمت شما هنرمند عزیز و گرامی آیا اجرا زنده هم دارید لطفا اطلاع دهید با سپاس

سلام
همه کارهام ضبظ شده است و در همین وبلاگ

عشق ملایم دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 22:24

سلام من معنی شعر رو پیدا نمیکنم؟!:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد