دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

تنها عشق باشد-پابلو نرودا -ترجمه بینش پژوه-دکلمه رضا پیربادیان

آغاز را با بوسه‌ای که طولانی‌ترین راه‌هاست
در می‌نوردیم
با بوسه‌ای
از من، تا تو
ای عشق من!
در آمیخته از ساقه‌ها تا ریشه‌هامان
در پیوند یکی نگاه
از اعماق تو
تا ژرفنای من.

و این چنین
من و تو و عشق
هر سه با همیم
تا بتوانیم هر سه با هم باشیم
تا بتواند
فقط من
فقط تو
تنها عشق باشد.


دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان



نظرات 1 + ارسال نظر
روزی خواهد آمد شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 00:13 http://moryjan.blogfa.com

سلام...
آقای پیربادیان وبلاگ زیبایی داری...پراز آرامش

همه چی عالیه...حس خوبیه
بخاطر همه چی ممنون...
من اینروزا خیلی غمگینم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد