دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

کوچ کردم که دلم را به کسی نسپارم-فرشاد هاشمی زاده -دکلمه رضا پیربادیان

کوچ کردم که دلم را به کسی نسپارم

حس خوبیست که من اینهمه بی آزارم

 عشق احساس قشنگیست ولی من شخصا

دیدگاهی متفاوت به دو عاشق دارم

 یائسه نیست دلم ذائقه ام احساسی ست

این دروغ است که عاشق زده ای بیمارم

 خوش ندارم به کسی قولی وقلبی بدهم

که به یک حادثه روزی دل ازاو بردارم

 این دلیلی ست که در این سفر تنهایی

از مسیری که به عشقی برسد بیزارم
 
در زمانیکه به آخر برسد شک وفریب

بذر یک عاطفه  در خاک تنم می کارم.






دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان



نظرات 1 + ارسال نظر
Leila پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1399 ساعت 23:46

بسیار زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد