دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

یک روز می‌آیی که من دیگر دچارت نیستم-افشین یداللهی-دکلمه رضا پیربادیان

یک روز می‌آیی که من دیگر دچارت نیستم
از صبر ویرانم ولی چشم انتظارت نیستم

یک روز می‌آیی که من نه عقل دارم نه جنون
نه شک به چیزی نه یقین ، مست و خمارت نیستم

شب‌زنده داری می کنی تا صبح زاری می کنی
تو بیقراری می کنی ، من بیقرارت نیستم

پاییز تو سر میرسد قدری زمستانی و بعد
گل میدهی ، نو می شوی ، من در بهارت نیستم

زنگارها را شسته‌ام دور از کدورت‌های دور
آیینه‌ای رو به توام ، اما کنارت نیستم

دور دلم دیوار نیست ، انکار من دشوار نیست

اصلا منی در کار نیست ، امن ام حصارت نیستم.





دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 11 + ارسال نظر
Mary دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:55

عااالی...بسیار عالی

سحر دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 16:46

سلام وقتتون بخیر
میبخشید امکانش هست نام کتابی که شعر یک روز می آیی .. چاپ شده بفرمایید؟
ممنون میشم

از کتاب برنداشتم از توی اینترنت برداشتم

بیران چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 16:30

عالی بود
لب:

عاطی یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 15:57

عالیی

هادی سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 00:24

کسی میدونه اون‌موسیقی بک گراند دکلمه چیه؟ ظاهرا فرانسویه

رویا سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 13:33

دوستان مفهوم این شعر چیه کسی توضیحی داره ممنون میشم به اشتراک بذاره

Alifelakat یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 00:51

Ali_felakat یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 00:52

واقعا عالی بود از دل گفت ❤️❤️❤️

تینا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 09:12

بماند یادگاری از روزهای سخت جدایی. در حالی که این شعر را گوش می دهم ارزو می کنم این روزهای عذاب اور پر از تنهایی زودتر تمام شوند فراموشش کنم و زودتر راحت شوم از یادش و تمام خاطراتش. این روزهای تلخ و سخت و پر از اشک و تنهایی. دوستان محتاج دعای شما هستم.

مجید پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 05:17

شعر زیبایی بود از یدالهی
وقتی اجراش میکردم، اشک وجودم رو پر کرده بود
اینستاگرام
Majd_6733

زیبا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:25

اسم کتا چیع!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد