دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

این روزها که میگذرد-رضا کیاسالار-دکلمه رضا پیربادیان


این روزها که می‌گذرد، جور دیگرم
دیگر خیال و فکر تو افتاده از سرم

دیگر دلم برای تو پرپر نمی‌زند
دیگر کلاغ رفته به جلد کبوترم

دیگر خودم برای خودم شام می‌پزم
دیگر خودم برای خودم هدیه می‌خرم

دیگر بلد شدم که خداحافظی کنم
دیگر بلد شدم که بهانه نیاورم

اسمت چه بود؟ آه از این پرتی حواس
این روزها من اسم کسی را نمی‌برم

این روزها شبیه «رضا»های سابقم
هر چند بدترم ولی از قبل بهترم

من شعر می‌نویسم و سیگار می‌کشم
تو دود می‌شوی و من از خواب می‌پرم


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 7 + ارسال نظر
الـــــــــــــی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 http://like-goodlady.blogsky.com

هزار دفعه گوشش دادم
نه
نه
هزار دفعه نه
ولی خیلی
شاید هزارتا
شاید بیشتر
شعرش خداااااااااااااااست
دکلمه ش فوق العاده ست
آهنگش
لحنش
شاید هزار دفعه
شاید بیشتر
نه
خیلی بیشتر
حس میکنم من "رضا"م
شاید واسه اینه که هزار دفعه
مرسی
همینــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حس میکنم من "رضا"م ....تعبیر قشنگی اوردی الی جان مرسی .

sahar دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:32

بسیار زیبا و شنیدنی. شعر استاد بسیار تاثیر گذاره و صدای جنابعالی فوق العاده دلنشین. زنده باد احساستتون

الـــــــــــــی شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:58 http://goodlady.blogsky.com

من هر دفعه میام اینجا این شعر رو میخونم هزارتا لایک میکنم واسه خودم یه تشکر هم از شما
ممنون
همینــــــــــــ

لطف داری الی عزیز

abbas یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:47

besyar lezat bordammmmmmmmmm

یونس پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:53

شعرشون قابل قبوله.امااگه بخوای بامولفه های یه شعرخوب مقایسه کنی .بایدبگم خوب نبود.حرف دربارش خیلی زیاده.لفظ استاد رو هم به این سادگی استفاده نکنید لطفا

مجید قابالازاد جمعه 9 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:05

داشتم دنبال کلامی حس و حالم ،می گشتم.....به شعر زیبایت رسیدم ...با دکلمه ای وزین...
....این روزها که می گذرد من جور دیگرم
خودم قبلاً مشقی کرده بودم ...با عنوان ،خیلی وقتاس،
...خیلی وقتاس،که حالم خوش نیس،
می الانم ،که اصلا ،خوش نیس......
.........اما تو زیباتر گفتی.....مرحبا

حمید سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 17:44

بنازمت عجب شعری،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد