دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

حرفی بزن سلام نوش لیموی گس-سید علی صالحی-دکلمه رضا پیربادیان

نه من سراغ شعر می روم نه شعر از من ساده سراغی گرفته است

تنها در تو به شادمانی می نگرم زیرا هرگز تا بدین پایه بیدار نبوده ام

از شب که گذشتیم حرفی بزن سلام نوش لیموی گس!

نه من سراغ شعر می روم نه شعر از من ساده سراغی گرفته است

تنها در تو به حیرت می نگرم زیراهرگز تا بدین پایه عاشق نبوده ام

پس اگر این سکوت تکوین خوانا ترین ترانه ی من است تنها مرا زمزمه کن

ای ساده ...ای صبور...






دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:14

مرسی ، مدتی بود منتظرتون بودیم ، اینجا کم پیدا شدین

هستم در خدمتتون

ahmad چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 21:33

سلام.چرا لینک دانلود خرابه؟؟

ahmad جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:48

ممنون سایتتون حرف نداره

زنده باشی

بهاره چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:57

ممنون از دکلمه بی عیب و نقص و صدای دلنشینتون
اما کاش اینقدر غم انگیز نمی خوندید

حس اش غم و میاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد