دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

دلم گرفته، برایم بهار بفرستید-منیژه درتومیان-دکلمه رضا پیربادیان



دلم گرفته، برایم بهار بفرستید
ز شهر کودکیم یادگار بفرستید

دلم گرفته پدر! روزگار با من نیست
دعای خیر و صدای دوتار بفرستید

اگر چه زحمتتان می‌شود ولی این بار
برای دخترک خود «قرار» بفرستید

غم از ستاره تهی کرد آسمانم را
کمی ستاره‌ی دنباله دار بفرستید

به اعتبار گذشته دو خوشه‌ی لبخند
در این زمانه‌ی بی‌اعتبار بفرستید

تمام روز و شب من پُر از زمستان است
دلم گرفته برایم بهار بفرستید





دانلود



دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:54 http://msalehi64.logfa.com

بسیار زیبا از اینکه لذت شعر رو افزون میکنید برای ما متشکرم
اگر این امکان بود که موزیک زمینه این دکمله رو هم قرار بدید خیلی ممنونم میشم

بازم سپاس

زنده باشی

آتنا چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 20:16

سلام
خسته نباشید آقاى هنرمند
منم دوست دارم دکلمه بخونم.اما کسى رو ندارم که آهنگ زمینه شو برام بسازه.میشه باهم همکارى کنیم؟

نیاز نداره آهنگ بسازی با خوندنت تو موبایل یه موزیک آروم هم پخش کن
یه کار کامل میشه

آتنا پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:41

سلام
یعنى حرفم اینقدر بد بود که ارزش جواب دادن نداشت؟!

نیاز نداره آهنگ بسازی با خوندنت تو موبایل یه موزیک آروم هم پخش کن
یه کار کامل میشه

نفس دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 14:04

سلام
یادم نمیاد چندسال پیش با نفس یا سایه براتون کامنت میذاشتم
به دنبال این شعر خانوم درتومیان دوباره به اینجا رسیدم
حظ بردم از دکلمه
دلم پدرمو خواست

م چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:25

دلم گرفته خدا
برام بابامو پس بفرست :'(

asad دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:34

اهنگ بسیار زیبایی هست لطفا به این ایمیل واسم بفرستید ممنون

از لینک دانلود کنید

حسن کاشف زمانه شنبه 11 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:58

بسیار عالی استاد پیربادیان الهی عمرت دراز

فاطمه جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 13:41

دلم برا بابام خیلی تنگ شد.....

مرضیه باقری سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 07:11

این شعر متعلق به بنده است. برای خانم منیژه در تو میان برای این سرقت ادبیشون واقعا متاسفم. چه اصراری هست وقتی شاعر نیستید با این کار زشت خودتون رو شاعر جا بزنید. واقعا متاسفم

اگر شعر بنام شما ثبت شده لینک معتبر بدید عوض کنم

حسین کردعلی دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 08:06

درود برشما
بسیار عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد