دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

سکوت می‌کنم و عشق در دلم جاری‌ست-سهیل محمودی-دکلمه رضا پیربادیان

سکوت می‌کنم و عشق در دلم جاری‌ست
که این شگفت‌ترین نوع خویشتن‌ داری‌‌ست

تمام روز اگر بی‌تفاوتم اما
شبم قرین شکنجه، دچار بیداری‌ست

رها کن آنچه شنیدی و دیده‌ای، هر چیز
به جز من و تو و عشق من و تو، تکراری‌‌ست

مرا ببخش، بدی کرده‌ام به تو، گاهی
کمال عشق جنون است و دیگرآزاری‌‌ست

مرا ببخش اگر لحظه‌هایم آبی نیست
ببخش اگر نفَسم سرد و زرد و زنگاری‌ست

بهشت من! به نسیم تبسمی دریاب

جهان، جهنم ما، را که غرق بیزاری‌‌ست




دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 4 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 12:00

جناب پیربادیان سلام،
خیلی وقت ها که نیاز به تنوع و درک زیبایی های طبعیت دارم زیبایی کلام و آهنگ متن بسیاری از دکلمه های شما آرامش بخش ثانیه هایم است. کم لطفی دیدم که از زحمات شما تشکری نکرده باشم و بهترین ها را برایتان آرزو.
آرزویم موفقیت و سلامتی همیشگی شماست

زنده باشید

عماد چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 21:37

درود بر شما و دمتان گرم
از شنیدن صدای دلنشینتان لذت میبرم و سعی میکنم که چون شما خوانش چامه های مختلف را انجام دهم البته از درست خوانی شما بیشتر بهره میبرم و سعی میکنم دقیقا چون شما دکلمه نکنم و کمی خودم هم در خوانش سبک و لحن خود را ایجاد کنم
امیدوارم همچنان با شور و انرژی به کارتان ادامه دهید و بدانید من مخاطب همیشگی شما هستم

Mah پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 02:36

عجب صدایی ! چه انتخابهایی! لذت بخش بود

رضا جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 15:27

با سلام و تشکر
لطفا شعر مرا میشناسی تو ای عشق را از آقای محمدرضا عبدالملکیان نیز با صدای زیبایتان اجرا بفرمایید.
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد