دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

هوا خوبه، تو هم خوبی، منم بهتر شدم انگار-یغما گلرویی-دکلمه رضا پیربادیان

هوا خوبه، تو هم خوبی، منم بهتر شدم انگار
یه صبح دیگه عاشق شو، به یاد اولین دیدار
به روت وا میشه چشمایی که با یاد تو می بستم
چه احساسی از این بهتر، تو خوابم عاشقت هستم
تو می چرخی به دور من کنارت شعله ور می شم
تو تکراری نمی شی من بهت وابسته تر می شم

تبت هر صبح با من بود، تب گل های داوودی
تبی که تازه می فهمم تو تنها باعثش بودی
تو خورشید رو قسم دادی، فقط با عشق روشن شه
یه کاری با زمین کردی که اینجا جای موندن شه




شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 12 + ارسال نظر
محمدپور دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 21:12

مثل همیشه عالی...
ممنون جناب پیربادیان

ممنون

sahar دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 21:42 http://sun.persianblog.sub.ir/

سلامممممممم.........خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
96518

نازنین چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:39

نفس چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:15

...

اونجام هوا خوبه؟

ملاحت جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 13:26

جناب پیربادیان
تولدتون مبارک
زندگیتون سرشار از لحظه های سبز با خدا بودن!

مرسی دوست خوبم مشتاق دیدار

نفس شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 17:21

نرودا خوب میگه : هوا را از من بگیر لبخندت را نه
برام فرقی نداره هوا خوب یابد !

نفس شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 17:30

در ضمن مبارک شمایید
قدمتون به دنیا برکته آقای روح !!!
شما روح میدی به شعر پس آقای روح برازنده ته
در ضمن کلی موسیقی ناب کادو داشتید اما روحها که خونه ندارن
موندم کجا بفرستم...

ممنونم

علیرضا پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 15:42

این ترانه برای فرزاد حسنیه نه یغما گلرویی.

حتما چک میکنم ببینم برا کیه

هدیه پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 19:23

سلام
ببخشید شاعر این ترانه جناب حسنی هستن

چک میکنم مطمءن شدم عوض میکنم مرسی گفتید

هدیه جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 15:27

خواهش میکنم...

عرفانه دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:28

این ترانه آقای فرزاد حسنی هستش نه یغما گلرویی

مطمئنی؟ لینک معتبر داری؟

mehdi پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 15:36

من هم به دکلمه خوانی خیلی علاقه دارم میشه چند نمونه از این آهنگ های فوق العاده ای که روش دکلمه خونده شده رو قرار بدید. ممنون از سایت خوبتون

در کانال تلگرام موزیکای متن هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد