دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

آواز عاشقانه ی مادردر گلو شکست-قیصر امین پور-دکلمه رضا پیربادیان


آواز عاشقانه ی مادر در گلو شکست
حق با سکوت بود، صدا در گلو شکست

دیگر دلم هوای سرودن نمی کند
تنها بهانه ی دل ما در گلو شکست

سربسته ماند بغض گره خورده در دلم
آن گریه های عقده گشا در گلو شکست

ای داد، کس به داغ دل باغ، دل نداد
ای وای، های های عزا در گلو شکست

آن روزها ی خوب که دیدیم، خواب بود
خوابم پرید و خاطره ها در گلو شکست

«بادا» مباد گشت و «مبادا»‌به باد رفت
«آیا» ز یاد رفت و «چرا» در گلو شکست

فرصت گذشت و حرف دلم ناتمام ماند
نفرین و آفرین و دعا در گلو شکست

تا آمدم که با تو خداحافظی کنم
بغضم امان نداد و خدا...در گلو شکست



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 4 + ارسال نظر
شب پره پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 12:20

فوق العاده بود
من که خیلی دوست داشتم

مینا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 23:49

عاللیییییییییییییییییییی

اکبر یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 05:07

کار زیبایی بود از نظر اجرا و از نظر اجرا عالی بود
ولی اعمال افکت و پاکسازی صدا در حد میکس معمولی نبود
و بجای اینکه به زیبایی کار اضافه کن اثر منفی داشت
شما صدای باس دارید پس باستر کردنش اشتباست
افکت اعمالی حتی رو موزیک هم اثر منفی داشت و هوا داده بود که نشون میده چقدر بیش از حد اعمال شده بود
در کل اجرا عالی اما ایکاش تنظیم در حد حداقل معمول مییود ،من اینکارو برای کسی تنظیم زده بودم
منو ببخشید اما هر کار باید شخصیت تولید هم داشته باشه
شما و این اجرا حیفه تولیدش اینگونه باشه


ممنون از توضیح
زنده باشید

الهه جمعه 25 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 12:40

عالی بود و خیلی زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد