دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

شبی دارم چراغانی-قیصر امین پور-دکلمه رضا پیربادیان

شبی دارم چراغانی،شبی تابیدنی امشب

دلی نیلوفری دارم،پری بالیدنی امشب

شبی دیگر،شبی شب تر،شبی از روز روشن تر

شبی پرتاب و تب دارم،تبی تابیدنی امشب

نه در خوابم،نه بیدارم،سراپا چشم دیدارم

که می آید به دیدارم،زنی نادیدنی امشب

مشام شب پر ازبوی خوش محبوبه های شب

شبی شبدر،شبی شب بو،شبی بوییدنی امشب

زنی با رقصی آتشباد،از این ویرانه خاک آباد

می آید گردبادآسا،به خود پیچیدنی امشب

زنی با مویی از شب شب تر و رویی ز شبنم تر

میان خواب و بیداری،چو رویا دیدنی امشب

برایش سفره تنگ دلم را می گشایم باز

بساطی گل به گل رنگین،بساطی چیدنی امشب



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 6 + ارسال نظر
الــــــــی دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:00 http://goodlady.blogsky.com

مثل همیشه
رسا
دل نشین
و مقتدر....
ممنون رضـــــــــــــآ....
همینـــــــــــــــــــ !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:22

مسیحا....
این دکلمه رو برای شنیدن این سه کلمه دوست دارم شب ....
شبی...
امشب....

هیچ کس قشنگرازتو نمیتونه بگه
شب...
شبی....
امشب....


یاسمین چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:59

بی نظیر بود ممنون

ستاره جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:44

زنی با مویی از شب شب تر و رویی ز شبنم تر ...
ممکنه غزل یوسف گمگشته باز آید به کنعان از حافظ رو هم دکلمه کنید، لطفا؟

حتما..مرسی از شما

سمانه پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:02

بسیار زیبا و دلنشین

آیدا سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 20:37

بد نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد