دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

اصلا قرار نیست که سرخم بیاورم-فریبا عباسی-دکلمه رضا پیربادیان

اصلا قرار نیست که سرخم بیاورم

حالا که سهم من نشدی کم بیاورم

دیشب تمام شهر تو را پرسه میزدم

تا روی زخمهای تو مرهم بیاورم

میخواستم که چشم تو را شاعری کنم

امّا نشد که شعر مجسم بیاورم

دستم نمی رسد به خودت کاش لااقل

می شد تو را دوباره به شعرم بیاورم

یادت که هست پای قراری که هیچ وقت.....

میخواستم برای تو مریم بیاورم؟

حتی قرار بود که من ابر باشم و

باران عاشقانه ی نم نم بیاورم

کلّی قرار با تو ولی بی قرار من

اصلا بعید نیست که کم هم بیاورم

                 ......

اما همیشه ترسم از این است٬ مردنم

باعث شود به زندگیت غم بیاورم

حوّای من تو باشی اگر٬ قول میدهم

عمراً دوباره رو به جهنّم بیاورم

خود را عوض کنم و برایت به هر طریق

از زیر سنگ هم شده٬ آدم بیاورم

بگذار تا خلاصه کنم٬ دوست دارمت

یا باز هم بهانه ی محکم بیاورم


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 6 + ارسال نظر
سجاد جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:41

عجیب بود که این بار انقدر تند خوندید جناب پیربادیان...

خوبه یا بد؟

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:13

اصلا هم بعید نیست که کم بیاورم


اگه یه روزی بیاد که مسیحادیگه نخاد دکلمه کنه


مسیحا برای همیشه بمون

نوشین شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:42

با سلام و عرض ادب

بسیار عالی بود.اما منم با دوستان موافقم کمی تند خوندید.غزل فوق العاده ای بود ممنون.

عمار دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:01

غزل قشنگیه بد نیست اگه یک بار دیگه با اون صدای زیباتون باز خوانیش کنی

معین شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:01

این غزل زیبایی بود که گریم گرفت

دستتون درد نکنه عالی بودشاهکار بود

S Mohammad پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 23:57

شعر بسیار زیباست خوش بحالت با ذوق سلیمی ک دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد