دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است- بهمنی-دکلمه رضا پیربادیان

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است

اکسیر من نه این که مرا شعر تازه نیست
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است

سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست
درشعر من حقیقت یک ماجرا کم است

تا این غرل شبیه غزل های من شود
چیزی شبیه عطر حضور شما کم است

گاهی ترا کنار خود احساس می کنم
اما چقدر دل خوشی خواب ها کم است

خون هر آن غزل که نگفتم به پای توست

آیا هنوز آمدنت را بها کم است



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


دانلود مستقیم

نظرات 9 + ارسال نظر
نفس پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:50

سلام
دکلمه قبل و این دکلمه تو pico مشکلی دارم ، باز نمی شه و سیو نمی کنه !!! نتونستم بشنوم متاسفانه!
نمی دونم مشکل نت منه یا pico!!!
راستی عنوان این شعر منو شعر:
هوا را از من بگیر خنده ات را نه : پابلو نرودای عزیز انداخت
کاش بشه بشونمش!
و کاش بشه دو دکلمه شما رو که نشنیدم بشنوم!

نه مشکلی نیست همه دانلود میکنن

مریم یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:29

من دانلود کردم...مشکلی نداره

مرسیییییییییی..........

خیلی دوسش دارم...........

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:35

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است

مسیحاااااااااا
اینجا هم برای تعریف از دکلمه های تو زیادی کوچیکه

اصلا کلمه ها کوچیکن

فقط به پاس دادن بهترین احساسها به من با دکلمهات

آرزو می کنم

پر از بهترین احساس ها باشی همیشه

امیدوارم شاد ببینمت

نفس دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:47

تو سفر نت ام مشکل داشت .دانلود شد ...ممنون
حستون پررنگ شده ..مبارکا باشه!

خودمم حس میکنم داره پخته تر میشه خوندنم

شقایق یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:55

متن قشنگیه
ممنون

نفس شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:32

فوق العاده بود

A.D شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 22:29 http://a-dodange.blogfa.com

سلام
اشعار انتخابی شما ناب هستن و بسیار زیبا
از آن ناب تر صدای پرطنین شماست
صدای شما جان تازه به کلمات می دهد
غزل زنده می شود
و به جانم می نشیند

من جمعه 10 دی‌ماه سال 1395 ساعت 00:57

سلام یکی بگه معنی دو خط اولش چیه من نمیفهمم

Maryam سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 22:33

دو بیت اول این شعر رو بیست سال پیش توی کتاب کارو خوندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد