دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست -سهراب -دکلمه رضا پیربادیان


گوش کن.

جاده صدا می زند از دور قدمهای تو را.



چشم تو زینت تاریکی نیست.



پلکها را بتکان. کفش به پا کن و بیا.



وبیا تا جایی

که پر ماه به انگشت تو هشدار دهد.



و زمان روی کلوخی بنشیند با تو.



و مزامیر شب اندام تو را

مثل یک قطعهء اواز به خود جذب کند.



پارسایی است در انجا که تو را خواهد گفت:

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثهء عشق تر است.



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 6 + ارسال نظر
.! سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:09

ای در غم غریبی من٬ آشنای من.!
من بار دگر از پس دیوار سال ها
سوی تو آمدم٬
سوی تو آمدم که به یاد تو آورم
آن نغمه را که موج می زند در فضا هنوز
همچون صدای ناله ء نی از ره دراز
در گوش من طنین فکند آن صدا هنوز
....................................... !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:31

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثهء عشق تر است

همه عشق های این دنیا الکیه مسیحا

به خدا همه دارن خودشونو گول میزن

حیف صدای تو که مدح عشق های این دنیای مزخرف بگه

مریم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:42

مرسیییییییییییییی

من چند روز نت م مشکل داشت...خیلی غصه میخوردم..که نمیتونم اینجا سر بزنم.....الانم اولین جایی ک اومدم وبلاگ شماست..........

خوشحالم یه شعر فوق العاده دکلمه کردین.............

نفس چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:58

بسیار دلنشین ...
آدمی با عشق هست شده و تنها با عشق "رسیده" میشه و خام نمی مونه!!!

"ای مردم در این جهان به چه کارید ...عمر گرانمایه را چگونه گذارید ...
هرچه به عالم بود اگر به کف آرید هیچ ندارید اگر که عشق ندارید ..."
اینو استاد بیژن بیژنی خوندن سالها پیش که دبستان یا راهنمایی بودم والان بابی شد تا سرچش کنم و دوباره بشنومش ..تقدیم شما و دوستان :
آلبوم" سیب سرخ خورشید":
آهنگ: دوست بدارید
http://www.bandpaysh.blogfa.com/post-51.aspx

شنیدم اش
مرسی

گل سا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:39 http://www.koordishgolsa.blogfa.com

سلام آقای رضا
وبتون عالیه ه ه ه ه
کیفور شدم....

سلام گل آسا خانم
کیف تون همواره کوک

نفس شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:28

سیر نمیشوم از این دکلمه های زیبای شما
خوشحالم که بلاگتون را پیدا کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد