دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

من با غزلی قانعم و با غزلی شاد- بهمنی-دکلمه رضا پیربادیان


من با غزلی قانعم و با غزلی شاد
تا باد ز دنیای شما قسمتم این باد
ویرانه نشینم من و بیت غزلم را
هرگز نفروشم به دو صد خانه ی آباد
من حسرت پرواز ندارم به دل آری
در من قفسی هست که می خواهدم آزاد
ای بال تخیل ببر آنجا غزلم را
کش مردم آزاده بگویند مریزاد
من شاعرم و روز و شبم فرق ندارد
آرام چه می جویی از این زاده ی اضداد ؟
 می خواهم از این پس همه از عشق بگویم
یک عمر عبث داد زدم بر سر بیداد
مگذار که دندانزده ی غم شود ای دوست

این سیب که ناچیده به دامان تو افتاد



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 5 + ارسال نظر
Deihoor Antahoora دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:13 http://deihoor.blogfa.com

درآرامش باش عزیزم ، هیچ چیز دیگری وجود ندارد
و همه چیز همان است که می بینی
مهتاب ، آسمان

جایی در سرزمین ِ دور تر
دیهورِ آبی تری هست و پرچیی پر از گلهای نرگس
و درخت ِ بیدی و بادی ملایم تر
و این همه چیز است
به جز شاخه های پر از تمشک
چیز دیگری برای بوسیدن با لبهای گرم وجود ندارد
و چشمهای ما ، زیر آسمانی آبی و آفتابی در هم می پیچند
و بید مجنونی که نظاره گر ماست ، حسرت می خورد.
باید دوست بداریم!
همچون لحظات کوتاهی که کویر شکوفا می شود.

نفس سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:47

موسیقی محشر و بی نظیر که با عاشقانه الهی، عمیق و لطیف استاد بهمنی و صدای غریب - قریب ابری تون ، نوازشگر روح شد ...مستی ناب مدامی در پی داشت ...
بی نهایت ...بود

آرام تون مستدام...

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:55

چی میشه گفت

مسیحااااا

فقط دلم میخاد صدهزاربار گوش کنم.....

مریم چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:26

سلام و درود بی پایان بر شما که باطنین گوش نواز صدایتان آدم را در کوچه باغهای زیبای زندگی به گردش که نه به پرواز در می آورید.

ابوالفضل ابراهیمی چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:42

جالب بود
صخا ابرسج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد