دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

تورا من چشم در راهم -نیما یوشیج-دکلمه رضا پیربادیان

تو را من چشم در راهم شباهنگام

که می گیرند در شاخ تلاجن  سایه ها رنگ سیاهی

وزان دلخستگانت راست اندهی فراهم

تو را من چشم در راهم.

شباهنگام ، در آن دم که بر جا دره ها چون مرده ماران خفتگانند

در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام

گرم یادآوری یا نه ، من از یادت نمی کاهم

تو را من چشم در راهم



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 8 + ارسال نظر
.! شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:24

اندوه هم برهان دیگری است بر انسان بودن .!

سلام عزیزان.....
وب بسیار جالب و جذابی دارید،،،
لطفا در صورت تمایل،با هم تبادل لینک کنیم.لذا برای افزایش بازدید متقابل ،ابتدا مرا لینک کرده و سپس به من اطلاع بدین تا ظرف24ساعت ،شما را لینک کنم...

...... ان شاالله ..........

متشکرم و منتظرم. . . . . . .

صــفـــــــــــاکــــــــــــده****گنجینه بهترین عاشقانه ها واشعار و متون عاشقانه فارسی...***

بهنام دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 13:31

برادرتورامن چشم دراهم

هستی شنبه 8 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 19:47

من عاشق این شعرم حس خوبی بهم میده

davood_nj دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 08:43

تو را من چشم در راهم همه هنگام❤

mobina دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 21:03 http://mobinaatefi

:کوتاهههه

Sarah شنبه 16 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 12:24

میشه بگید موسیقی دکلمه اسمش چیه و از کیه

امیرامرایی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 22:04

تو را من چشم در راهم همه هنگام
نه چون نیما که میگوید شباهنگام..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد