دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

جسمی شکسته، روحی پر از خراش- مرتضی لطفی-دکلمه رضا پیربادیان


جسمی شکسته، روحی پر از خراش
عاشق نمیشوم، دلواپسم نباش
دستانی از تهی، پاهایی از ورم
فکر مرا نکن، امروز بهترم...

*****
حال مرا مپرس، چیزی مهم که نیست...
این دلشکستگی، اقرار بیکسی ست
درگیر من مشو، همدم نمیشوم
حوا مرا ببخش... آدم نمیشوم...

*****
تقصیر تو نبود، نه من نه بخت خود
تو عشق خط زدی، من خواستم نشد
درگیر عادتم سرگرم خود شدن
در مرز یک سقوط، دیگر نه تو نه من...

*****
از پشت این سکوت، از این نقاب و نقش
حال مرا بفهم، جرم مرا ببخش
امروز بهترم... حوا بیا ببین
دلتنگ من مباش، من مرده ام... همین!

*****
شکل خودم شدم... تلخ و بدون رحم
در انتهای خویش، حال مرا بفهم
شکلی شبیه خود، با چشم گریه سوز

باور نمیکنم، آئینه را هنوز...






شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 7 + ارسال نظر
فرح ناز جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:21

زنده باد استاد
بسیار عالی و ارزنده.
با شعر زیبا و اجرای بسیار دلنشین تان ، ( هر چند موسیقی تقریبا نامناسب بود ) ، باز هم شاهکاری دیگر آفریدید . دست مریزاد و بابت این همه زیبایی ممنون

فرح ناز جان مرسی موزیک زیاد غمیگنه

کمازانی جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:55

معلومه که تو آدم نمیشی

چون تو مسیح هستی مسیحا.....

توعاشق نمی شوی ولی ادمهارو عاشق میکنی

عاشق خلوت ...شب ...شعر ...

باانرژی دکلمه نمیکنی ...دیگه خیلی غمشو زیاد کردی

صدای تو به اندازه کافی غم داره
دیگه چیزبیشتری لازم نداره

ولی بازم مثل همیشه براوووووووووووووووو مسیحاااااااا

یعنی الان با این کسی عاشق میشه؟
احتمالا یاد گرفتاریاش میافته

masood جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:18

سلام. شعر زیباست و زیباتر از آن اجراى زیباى شما.
با تشکر فراوان .

کمازانی شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:23

من چون خودم دکلمه و موزیک غم انگیز بیشتراز چیزهای شاد دوست دارم

این دکلمه رو دوست داشتم

تونظرقبلی هم منظورم همین بود

صدای شما به اندازه کافی غم داره
دیگه چیزبیشتری لازم نداره برای بیشترکردن حس غم یه دکلمه

مبینا پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:55

من تا حالا اجرای خودتون رو نشنیدم اما این شعر قشنگ بود و به نظر من انسان هایی که ادمن حوا نمیخواهند!!!

اگرین پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:53

عالی

✺ӃᾁӃŤọỌʂ✺ دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:48 http://inzendegiyemanee.blogfa.com/

تـنـهـا بـنـایـی کـه هـر چـه بـیـشـتـر بـلـرزد
مـحـکـمـتـر مـی شـود ،
دل آدمـی اسـت . . . !


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پر احساس و غمگین و در عین حال دلنشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد