دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی-سعدی-دکلمه رضا پیربادیان

سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی    
    چه خیال‌ها گذر کرد و گذر نکرد خوابی
به چه دیر ماندی ای صبح که جان من برآمد    
    بزه کردی و نکردند موذنان ثوابی
نفس خروس بگرفت که نوبتی بخواند    
    همه بلبلان بمردند و نماند جز غرابی
نفحات صبح دانی ز چه روی دوست دارم    
    که به روی دوست ماند که برافکند نقابی
سرم از خدای خواهد که به پایش اندرافتد    
    که در آب مرده بهتر که در آرزوی آبی
دل من نه مرد آنست که با غمش برآید    
    مگسی کجا تواند که بیفکند عقابی
نه چنان گناهکارم که به دشمنم سپاری    
    تو به دست خویش فرمای اگرم کنی عذابی
دل همچو سنگت ای دوست به آب چشم سعدی    
    عجبست اگر نگردد که بگردد آسیابی
برو ای گدای مسکین و دری دگر طلب کن    

    که هزار بار گفتی و نیامدت جوابی



دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان




نظرات 7 + ارسال نظر
کمازانی دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:53

سعدی یکی از بزرگان ماست درست
اشعارش منحصربه فرداست درست

ولی صدای تو با اشعار سعدی نمیخونه

صدای تو با اشعار نو بیشتر به دل می نشیند

شاید احساس من اینطور می شنوه

شاید....

درست...

فرح ناز چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:13

درود بر شما
عادت داریم اشعار کلاسیک را با الحان کلاسیک ، موسیقی سنتی و اجرای خاص آن بشنویم که البته به حق کارهای زیبا و دل انگیزی هم در این فرمت وجود دارد و بوجود می آید. اعتراف میکنم وقتی ابتدای گیتار و ویلون را شنیدم زود قضاوت کردم و گفتم این شعر با این موسیقی؟ اماااا...
دست مربزاد. دکلمه ای که شنیدم ،با لحن و صدا و در مجموع اجرای شما و با این موسیقی یک کار متفاوت و در کمال زیبایی است. یعنی یک شعر کلاسیک و ارزشمند را اینقدر زیبا و بدون خدشه ، مدرن و شنیدنی دکلمه کردن هنریست که شما به جا گذاشتید. کاش در خوانش بیت های آخر اینقدر عجله نداشتید . گاهی مکث و فاصله هر چند بیت یکبار، عمق قشنگی به کارهایتان میدهد.
بابت این همه زیبایی ممنونم
سرفراز بمانید

ممنونم فرح ناز عزیز

آزاده سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:20

بینهایت زیبا ...

هم شعر بینهایت زیبا بود هم دکلمه و صدای شما بزرگوار

ممنونم

✺ӃᾁӃŤọỌʂ✺ دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:49 http://inzendegiyemanee.blogfa.com/

لیلی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 12:17

سلام صاتون بسیار زیبا ست و لذت بردم
فقط اینکه میشه این غزل رو هم بخونید و بزارین
سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی ....

لینک درست شد

علی پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 22:48

سرآن ندارم امشب که کنم غزل سرایی/ دل پر غمم ببین و تو مگو ز بینوایی
سرپرسوال من را چه کسی جواب دارد/ چه کنم ندارد این دل بر عاشقان بهایی
همه گویند که بخت است و جهان سرای سخت است/ همه سختی اش به یک سو و غم تلخ جدایی
به جوانه های عشقم که بر آن قسم گرفتی/ دل پر غمم بمیرد اگر امشب تو نیایی
(علیبا)

شهاب ناعم چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 20:58 http://shayan-gasht.com

با صدای استاد شجریان میچسبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد