دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

باز شب ماند و من و این عطش خانگی ام -محمد حسین بهرامیان-دکلمه رضا پیربادیان

باز شب ماند و من و این عطش خانگی ام

باز هم یاد تو ماند و من و دیوانگی ام

اشک در دامنم آویخت که دریا باشم

مثل چشم تو پر از شوق تماشا باشم

خواب دیدم که تو می آمدی و دل می رفت

محرم چشم ترم می شدی و دل می رفت :

یک نفر مثل پری یک دو نظر آمد و رفت

با نگاهی به دل خسته ام آتش زد و رفت

خنده زد کوچه به دنبال تبسم افتاد

باز دنبال جگر گوشه ی مردم افتاد

" آخرش هم دل دیوانه نفهمید چه شد

یک شبه یک شبه دیوانه چشمان که شد "

تا غزل هست دل غمزده ات مال من است

من به دنبال تو چشم تو به دنبال من است

" آی تو تو که فریب من و چشمان منی

تو که گندم تو که حوا تو که شیطان منی

تو که ویران من بی خبر از خود شده ای

تو که دیوانه ی دیوانه تر از خود شده ای "

 در نگاه تو که پیوند زد اندوه مرا

چه کسی گل شد و لبخند زد اندوه مرا ؟

 

ای دلت پولک گلنار ؛ سپیدار قدت

چه کسی اشک مرا دوخته بر چارقدت ؟




دانلود با لینک مستقیم

نظرات 7 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:10 http://elham7709.blogsky.com/

سلام
سال نو مبارک
همه ی این شعر ها رو خودتون دکلمه خوندین؟!
خیلی جالب بود.
خسته نباشید.

بله الهام خانم
زنده باشید

آزاده دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:57

دکلمه تون پر از حس بود

بسیار زیبا بود

خوشحالم که میخونم و میشنومتون

شاد باشید

ممنون

کمازانی سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:19

قشنگ بود همین...

مبینا سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:23

قشنگ اما کلیشه ای!

موافقم..

مبینا پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:07

شر واقعا قشنگی بود

nariman شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:35

درود بررضای خستگی ناپذیر آغاز یک بهاردیگه رو بهت شادباش میگم امیدوارم امسال هم صدای گرم تودرکنار مون باشه ولذت بردن از این همه زیبایی واعجاز همچنان نصیبمون بشه .دکلمه ها مثل همیشه زیبا ودلنشین بودن تندرست وپاینده باشی رضاجان

ممنونم نریمان جان لطف داری

✺ӃᾁӃŤọỌʂ✺ دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:56 http://inzendegiyemanee.blogfa.com/

زیبا و گرم و دلنشین . همــــــــــــــین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد