دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

آمده‌ای که راز من بر همگان بیان کنی-مولوی- دکلمه رضا پیربادیان


آمده‌ای که راز من بر همگان بیان کنی
و آن شه بی‌نشانه را جلوه دهی نشان کنی

دوش خیال مست تو آمد و جام بر کفش
گفتم می نمی‌خورم گفت مکن زیان کنی

گفتم ترسم ار خورم شرم بپرد از سرم
دست برم به جعد تو باز ز من کران کنی

دید که ناز می‌کنم گفت بیا عجب کسی
جان به تو روی آورد روی بدو گران کنی

با همگان پلاس و کم با چو منی پلاس هم
خاصبک نهان منم راز ز من نهان کنی

گنج دل زمین منم سر چه نهی تو بر زمین
قبله آسمان منم رو چه به آسمان کنی

سوی شهی نگر که او نور نظر دهد تو را
ور به ستیزه سر کشی روز اجل چنان کنی

رنگ رخت که داد روز رد شو از برای او
چون ز پی سیاهه‌ای روی چو زعفران کنی

همچو خروس باش نر وقت شناس و پیش رو
حیف بود خروس را ماده چو ماکیان کنی

کژ بنشین و راست گو راست بود سزا بود
جان و روان تو منم سوی دگر روان کنی

بهتر از این کرم بود جرم تو را گنه تو را
شرح کنم که پیش من بر چه نمط فغان کنی

بس که نگنجد آن سخن کو بنبشت در دهان
گر همه ذره ذره را بازکشی دهان کنی




دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان






نظرات 5 + ارسال نظر
آزاده چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:46

بینهایت دکلمه ی زبیایی بود

بسیار لذت بردم

ممنون

کمازانی یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:51

مسیحااااااااااا

چت شده؟
چرا انقدر بی حوصله دکلمه میکنی؟
بی حال

محکم بیان کن کلمه هارو
عین اونوقتهاااااااا
عین قبلنا

مریم شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:24 http://sedayeashena.blogsky.com

سلام
بی نهایت زیبا بود
آقای پیربادیان با شعر افسانه باران از فریدون مشیری آپم
اگه لطف کنین سری بزنین ممنون میشم
سعی کردم بهتر بشه کارم
منتظر راهنماییهای شما هستم

زنده باشید
حتما

صالح جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:22

درود
بسیار دلنشین بود

ممنونم

✺ӃᾁӃŤọỌʂ✺ دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 16:02 http://inzendegiyemanee.blogfa.com/



گنج دل زمین منم سر چه نهی تو بر زمین

قبله آسمان منم رو چه به آسمان کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد