دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

توهم با من نمی مانی-شاعر ناشناس-دکلمه رضا پیربادیان

 توهم با من نمی مانی برو بگذار برگردم

 

دلم می خواست می شد با نگاهت قهر می کردم

 

برایت مینویسم آسمان ابریست دلتنگم

 

و من چندیست دارم با خودم با عشق می جنگم

 

اگر می شد برایت می نوشتم روزهایم را

 

و سهم چشمهایم را سکوتم را صدایم را

 

اگر می شد برای دیدنت دل دل نمی کردم

 

اگر می شد که افسار دلم را ول نمی کردم

 

دلم را می نشانم جای یک دلتنگی ساده

 

کنار اتفاقی که شبی ناخوانده افتاده

 

همیشه بت پرستم بت پرستی سخت وابسته

 

خدایش را رها کرده به چشمان تو دل بسته

 

توهم حرفی بزن چیزی بگو هرچند تکراری

 

بگو آیا هنوزم مثل سابق دوستم داری؟

 

خودم می دانم از چشمانت افتادم ولی این بار

 

بیا و خورده هایم را ز زیر دست و پا بردار





شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بیتا شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:41

مثل میشه دلنشین

نفس چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:53

برایت مینویسم آسمان ابریست دلتنگم
یادمه میخوندمش که :
دلم تنگ میشود ، زبانم پس میزند
دافعه از جاذبه سختتر است
من این راه سخت را برای راحت تو میروم

...…....
او حرف زد و من عمل کردم

مهسا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 20:20

بگو ایا هنوزم مثل سابق دوستم داری؟خودم میدانم ازچشمانت افتادم ولی اینبار بیا خرده هایم را ز زیر دست پا بردار

مصطفی دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 22:57

سلام شاعر این شعر مریم حاجی حسینی هستند

غزل جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 22:33

نام شاعر ترانه هست، ترانه خانم شاعر و حافظ شناس، در شهر شیراز هستند و چندیست از بیماری ام اس رنج میبرن..
ویدئو از خواندن شعرشون در پیج اینستاگرام با آی دی gmtghazal

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد