دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

قاصدک-اخوان ثالث-دکلمه رضا پیربادیان

قاصدک ! هان ، چه خبر آوردی ؟
از کجا وز که خبر آوردی ؟
خوش خبر باشی ، اما ،‌اما
گرد بام و در من
بی ثمر می گردی

 

انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری نه ز دیار و دیاری باری
برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس
برو آنجا که تو را منتظرند

 

قاصدک
در دل من همه کورند و کرند
دست بردار ازین در وطن خویش غریب
قاصد تجربه های همه تلخ
با دلم می گوید
که دروغی تو ، دروغ
که فریبی تو. ، فریب

 

قاصدک
هان،
ولی ... آخر ... ای وای
راستی آیا رفتی با باد ؟
با توام ، آی! کجا رفتی ؟ آی

 

راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟
مانده خاکستر گرمی ، جایی ؟
در اجاقی طمع شعله نمی بندم خردک شرری هست هنوز ؟

 

قاصدک
ابرهای همه عالم شب و روز
در دلم می گریند

شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدپور دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 13:17

عالی مثل همیشه...
ممنون

نیلوفر دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 16:11 http://czsd.mihanblog.com/

برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
امیدوارم همیشه موفق باشید
5616


زنده باشید

بیتا دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 16:52

زیبا اجرا کردین اقا...لذت بردم

amin karimi یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 22:48 http://,.,.,.,.,.,.

درودی صمیمانه , آقای پیربادیان آیا براتون مقدور هست این دو شعر زنده یاد اخوان : ما , من , ما (هیچیم و چیزی کم ) و زندگی (بر زمین افتاده پخشیده ست...) را هم دکلمه کنید؟شنیدن اشعار زیبای فارسی با صدای گرم و گیرای شما لطفی دگر دارد...موفق باشید.

سر فرصت حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد