دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

رفتنت آغاز ویرانیست-فرامرز عرب عامری-دکلمه رضا پیربادیان

رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن
ابتدای یک پریشانیست حرفش را نزن

گفته بودی چشم بردارم من از چشمان تو
چشمهایم بی تو بارانیست حرفش را نزن

آرزو داری که دیگر بر نگردم پیش تو
راه من با اینکه طولانیست حرفش را نزن

دوست داری بشکنی قلب پریشان مرا
دل شکستن کار آسانیست حرفش را نزن

عهد بستی با نگاه خسته ای محرم شوی
گر نگاه خسته ما نیست حرفش را نزن

خورده ای سوگند روزی عهد خود را بشکنی
این شکستن نا مسلمانیست حرفش را نزن

خواستم دنیا بفهمد عاشقم گفتی به من
عشق ما یک عشق پنهانیست حرفش را نزن

عالمان فتوی به تحریم نگاهت داده اند
عمر این تحریم ها آنیست حرفش را نزن

حرف رفتن میزنی وقتی که محتاج توام
رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن




شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 7 + ارسال نظر
Labraka شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 16:35 http://labraka.parsiblog.com

سلام . صدای شما خیلی زیباست . من لینک شمارو با اجازه در وبلاگم البته در پارسی بلاگ قرار میدم.
پایدار باشید .

زنده باشید

fantik دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:47 http://www.fantik70.blogfa.com

بسیار عالی...
ممنون.

fantik دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:48 http://www.fantik70.mihanblog.com

بسیار عالی..
ممنون...

sajjad دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 22:07

سلام
عاشق دکلمه ام
دوتا نمونه صدام
میگما این اهنگارو از کجا دانلود میکنی؟میتونی برام بفرستیشون
در ضمن کیفیتشون بده ببخشید با لب تاب بهتر از این نشد
http://s6.picofile.com/file/8221889150/Untitled5.wma.html

http://s6.picofile.com/file/8221889450/Untitled6.wma.html

زنده باشید
حتما میشنوم

نازنین محسنی دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 13:06

بگو به خاطره هایت دگر خیالی نیست
شب گذشته دلم را عصب کشی کردم
.............................
شب دیوانگی و روز سیاهش با من
عاشقان عشق بورزید گناهش با من
...............................
شهر را چشم انتظاریهای من برداشته
هر که در این کوچه می پیچد دلم پر می کشد
...............................
از من پس از تو چیز زیادی نمانده است
جز چشمهای تر که به در خشک می شوند
.................................
می دوختم زمین و زمان را به هم اگر
می خواستی به قدر سر سورنی مرا
..................................
داغ دوری از لبش دکتر امانم را برید
بوسدارویی برای درذ من تجویز کن
......................................
چند بیت از اشعار فرامرز عرب عامری

هانیه دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 11:35

تا دسته دسته موی تو جوگندمی که شد
دیدم چه سرزمین پر از خیر و برکتیست
-
ببین چقدر صمیمانه در تو حل شده ام
تو قهوه می خوری و من نمی برد خوابم
-
تو در کنار خودت نیستی نمی دانی
که در کنار تو بودن چه عالمی دارد
-
چند بیت زیبا از دکتر فرامرز عرب عامری
.

عالی

ملیکا بخشی یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:38

ایشون همون دکتر روانشناس هستند؟
من مدتها بعد مرگ برادرم دچار افسردگی بودم که به همت دکتر فرامرز عامری دوباره شرایط واقعا خوبی پیداکردم برای ادامه زندگی
الان پیگیر کلینیک جدیدشون بودم برای تشکر که متاسفانه شنیدم دیگه اونجای قبلی نیستند و فعالیت روانشناسیشون کم کردند و بیشتر مشغول ادبیات هستند.
نمی دونستم شعر هم میگن!
به هرحال دکتر عامری عزیز هرجا هستید سلامت و موفق و شاد باشید
دوستدار شما ملیکا بخشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد