دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

دلم برای کسی تنگ است -حمید مصدق-دکلمه رضا پیربادیان

دلم برای کسی تنگ است

که آفتاب صداقت را

به میهمانی گل های باغ می آورد

وگیسوان بلندش را

- به بادها می داد

و دست های سپیدش را

- به آب می بخشید



دلم برای کسی تنگ است

که آن دونرگس جادو را

به عمق آبی دریای واژگون می دوخت

و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند



دلم برای کسی تنگ است

که همچو کودک معصومی

دلش برای دلم می سوخت

و مهربانی خود را

- نثار من می کرد



دلم برای کسی تنگ است

که تا شمال ترین شمال

و در جنوب ترین جنوب

- درهمه حال

همیشه در همه جا

- آه با که بتوان گفت

که بود با من و

- پیوسته نیز بی من بود

و کار من زفراقش فغان و شیون بود

کسی که بی من ماند

کسی که با من نیست

کسی ...

- دگر کافی ست



شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا اسماعیلی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:15

جناب پیربادیان
سلام و درود بی پایان
می خواستم شخصا تشکر کنم بابت دکلمه های زیباتون . عالی بود . من و همسرم در گیر کار و روزمرگی .. هر شب پیش از خواب با صدای ناب شما و اشعار شعرای سرزمینمون روز رو به پایان می بریم . و این کار اینقدر لذت بخش و آرامش بخشه که من گاهی به اشتراک میزارم این دکلمه ها رو با دوستانم . و امیدوارم که نسل ما کمی آرام تر بخوابند .
ممنونم
سپاس
سلامتی و موفقیت براتون آرزومندم .

زنده باشید

بی همتا جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:29

سلام موجود خوش صدا
خعللی دلتنگانه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد