دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

شود فاش کسی آنچه میان من و توست-هوشنگ ابتهاج-دکلمه رضا پیربادیان

نشود فاش کسی آنچه میان من و توست
تا اشارات نظر، نامه رسان من و  توست

گوش کن با لب خاموش سخن می گویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست

روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید
حالیا چشم جهانی نگران من و توست

گرچه در خلوت راز دل ما کس نرسید
همه جا زمزمه‌ی عشق نهان من و توست

گو بهار دل و جان باش و خزان باش ار، نه
ای بسا باغ و بهاران که خزان من و توست

این همه قصه‌ی فردوس و تمنای بهشت
گفت و گویی و خیالی ز جهان من و توست

نقش ما گو ننگارند به دیباچه‌ی عقل
هرکجا نامه‌ی عشق است، نشان من و توست

سایه زآتشکده ماست فروغ مه مهر

وه از این آتش روشن که به جان من و توست




شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 00:57

به به، چه حسن انتخابی
از غزلیات استاد ابتهاج بیشتر انتخاب کنید

امیر یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:12

به به، چه حسن انتخابی
از غزلیات استاد ابتهاج بیشتر انتخاب کنید

ممنون

k سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 21:29

بسیار زیبا

محسن بیگلری یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 02:09

عالی بود،اگر لطف کنید بگید آهنگ زیر دکلمه اثر چه کسی هست ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد