دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

برایت رویاهایی آرزو می‏کنم-ژاک برل-دکلمه رضا پیربادیان

برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود.
برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی.
برایت شوق آرزو می‏کنم.
آرامش آرزو می‏کنم.
برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده‏ ی کودکان.
برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری
در رکود، بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار.
بخصوص برایت آرزو می‏کنم که
خودت باشی.....


شنیدن دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 3 + ارسال نظر
ملاحت جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 14:27

انتخاب و خوانش بسیار زیبا و دلنشین
مرسی از شما

گل یخ جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 19:49

ممنون از سالی پر از شعر که گذاشتین. سال نوتون مبارک و موفق باشین همیشه.

زنده باشید

نبات چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 23:14 http://nabbat.blog.ir

سلام
گفته بودم صداتون زیاد ارامش داره؟
گفته بودم خوش به حالتون که صداتون عجیب دل نشینه و اروم؟
گفته بودم من برای صداتون می میرم
گفته بودم؟
نه نگفته بودم
چون خیلی وقتا بغض کردم و رفتم
کاش می شد صداتون دزدید:)

ممنون زنده باشی
لازمم نیست بدزدی همین که ارامش میگیری کافیه چون بدرد دیگه شاید نخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد