دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

دلم وقتی که می گیرد تو می آیی به دیدارم-شاعر ناشناس-دکلمه رضا پیربادیان

دلم وقتی که می گیرد تو می آیی به دیدارم
به من آهسته میگویی " عزیزم دوسـتت دارم "

سرم بر شانه ات ، باور ندارم پیش من باشـی
تورا در خواب میبینم بگو یا این که بیدارم ؟

نوازش می کنی با مهربـانی گونه هایم را
چه رقصی دارد انگشتت به روی بغض تب دارم

کنار لحظه های تو دو فنجان قهوه می ریزم
اگرچه تلخ ، شیرین است با لبخندِ هَر بارم

کتابی میگذاری روی میزم مهربان من
و مـی گویی به آرامی که این هم آخرین کارم

غروب شنبه ای دیگر برایم شعر میخوانی
تمام هفته را من از هوای عشق سرشارم

تنم خورشید میخواهد کنار ساحل امنت
من از شبهای برف آلوده ی این شهر بیزارم

دلم ابریست از دست تمام بی تو بودن ها

اگر باران بیاید باز می آیی به دیدارم ؟!!!!





دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 3 + ارسال نظر
A.D پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 16:45

بسیار زیباست و زیباتر از شعر صدای بی نظیر شماست که به شعر جان تازه می بخشد و مرا به یاد غزل زیبای جناب حسین منزوی می اندازد
کجاست بارشی از ابر مهربان صدایت؟
که تشنه مانده دلم در هوای زمزمه هایت

به قصه ی تو هم امشب درون بستر سینه
هوای خوب ندارد دلی که کرده هوایت

ملاحت جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 19:51

انتخاب و اجرایی بسیار زیبا
سپاس از شما هنرمند با ذوق و اهل دل.

ه جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:47

یه شعر شاده ولی خیلی خیلی قشنگه دوس دارم بدونم شاعرش کیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد