دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

سخن دیگر نگفتی , ای سخن پرداز خاموشم-سیمین بهبهانی-دکلمه رضا پیربادیان

‍  سخن دیگر نگفتی , ای سخن پرداز خاموشم
فراموشت نمی کردم , چرا کردی فراموشم ؟

ز سردی های خاک تیره , آغوشت چه می جویند ؟
چه بد دیدی , چه بد دیدی ز گرمی های آغوشم ؟

نه چشم بسته بگشایی , نه راه رفته باز آیی
به مرگت بار تنهایی چه سنگین است بر دوشم

به جز در دیده ام , کی می پسندیدی سیاهی را ؟
نمی بینی مگر اکنون که سر تا پا سیه پوشم ؟

تو آگه کردی از لفظم , تو ساغر دادی از شعرم
به دلخواه تو می گویم, به فرمان تو می نوشم

نه با هوشم , نه بیهوشم , نه گریانم , نه خاموشم
همین دانم که می سوزم , همین دانم که می جوشم

پریشانم , پریشانم , چه می گویم ؟ نمیدانم

ز سودای تو حیرانم , چرا کردی فراموشم ؟



دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 3 + ارسال نظر
نگین جمعه 7 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 13:42

با سلام امکانش هست آهنگ می پرستم از معین رو دکلمه کنید؟
بازوانت را به مستی حلقه کن برگردنم
تا بلرزد زیر بازوهای سیمینت تنم
چهره زیبای خود را از رخ من وا مگیر
جز به آغوش چمن یا دامن من جا مگیر
راز عشق خویش را آهسته خوان در گوش من
جستجو کن عشق را در گرمی آغوش من
من تورا تا آسمان ها من تو را تا بیکرانها
از زمین تا کهکشانها دوست دارم میپرستم
من تو را همچون اهورا من تورا همچون مسیحها
همچون عطر پاک گلها دوست دارم میپرستم
من تو را تا لحظه های انتظارم عاشقم با این نگاه بیقرارم
من تو را با هستی خود با وجودم عاشقم با خون خود با تار پودم
من تورا همچون پرستو یاسمنها نسترنها
من تورا با آنچه هستی دوست دارم میپرستم
با سپاس فراوان

سپیده چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 21:01 http://21.blogfa.com

سلام.
خیلی زیبا دکلمه می کنید.
امیدوارم موفق باشید.
خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنید.


حتما

music27 چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 10:13 http://music27.blogsky.com/

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد