دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

اشکم ولی به پای عزیزان چکیده‌ام-رهی معیری -دکلمه رضا پیربادیان

 اشکم ولی به پای عزیزان چکیده‌ام

خارم ولی به سایهٔ گل آرمیده‌ام

با یاد رنگ و بوی تو ای نو بهار عشق

همچون بنفشه سر به گریبان کشیده‌ام

چون خاک در هوای تو از پا فتاده‌ام

چون اشک در قفای تو با سر دویده‌ام

من جلوهٔ شباب ندیدم به عمر خویش

از دیگران حدیث جوانی شنیده‌ام

از جام عافیت می نابی نخورده‌ام

وز شاخ آرزو گل عیشی نچیده‌ام

موی سپید را فلکم رایگان نداد

این رشته را به نقد جوانی خریده‌ام

ای سرو پای بسته به آزادگی مناز

آزاده من که از همه عالم بریده‌ام

گر می‌گریزم از نظر مردمان رهی

عیبم مکن که آهوی مردم‌ندیده‌ام




دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین محمدی شنبه 23 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 17:19

میان بِرکه ی آرامِ آرمیدنِ تو !
دلم گرفته برای دوباره دیدنِ تو

برای بوسه زدن موقعِ رسیدنِ تو



دلم گرفته برای صدای دلچسبت

برای مست شدن لحظه ی شنیدنِ تو



پرنده های سراسیمه می شوندآرام

دُرُست وقتِ عزیزِ نَفس کشیدنِ تو



چه اتفاقِ قشنگی ست عاشقی کردن

میان بِرکه ی آرامِ آرمیدنِ تو !



چه آهوانه می گُذری ای پلنگِ آبی پوش

پُر است دستِ من از حسرتِ رمیدنِ تو



تو سیب سرخ نیازی و دستِ من نارَس !

بگو چگونه شبی می رسم به چیدنِ تو؟!



یدالله گودرزی (شهاب)

Baran چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 09:18 http://haftaflakblue.blogsky.com/

درود بر شما ،آقای پیربادیان عزیز

یوسف چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 12:33

تمام میشوم شبی فقط به من اشاره کن
بگو با منی هنوز اشاره ای دوباره کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد