دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

اى روز آفتابى -قیصر امین پور-دکلمه رضا پیربادیان

اى روز آفتابى
اى مثل چشم هاى خدا آبى
اى روز آمدن ...
اى مثل روز ، آمدنت روشن
این روزها که می گذرد ، هر روز...
در انتظار آمدنت هستم
اما
با من بگو که آیا

من نیز در روزگار آمدنت هستم؟





دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه خاکی سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 14:31

بیا مثلِ باران هوایی شویم

پُر از لحظه های رهایی شویم



ازاین تیرگی خسته شد قلبِ ما

بیا عازمِ روشنایی شویم



وفادار باشیم با یکدگر

که تا دشمن ِ بیوفایی شویم



سکوت من وتو پُر از نیستی است

صدایی پراز همصدایی شویم



به آیینِ آیینه ها رو کنیم

برای رفیقان فدایی شویم



بپیچان دلت را میانِ غزل

بیا عشقِ من! مومیایی شویم



به درگاه باران نیایش کنیم

بیا این سحر را خُدایی شویم....!





#یدالله_گودرزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد