دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

اگر تو دوست منی-نزار قبانی-دکلمه رضا پیربادیان

اگر تو دوست منی
کمکم کن تا از تو هجرت کنم
اگر تو عشق منی
کمکم کن تا از تو شفا یابم

اگر می‌دانستم
که دوست داشتن خطرناک است... به تو دل نمی‌بستم
اگر می‌دانستم
که دریا عمیق است…
به دریا نمی‌‌زدم
اگر پایانم را می‌‌دانستم
هرگز شروع نمی‌‌کردم

دلتنگ توام پس به من یاد بده
که دلتنگ تو نباشم
به من یاد بده
چگونه برکَنم از بن، ریشه‌های عشق تو را
به من یاد بده
چگونه می‌‌میرد اشک در کاسه‌ی چشم
به من یاد بده چگونه دل می‌‌میرد
و شور و شوق خودکشی می‌کند

اگر تو پیامبری
از این جادو رهایی‌ام ده
از این کفر
دوست داشتن تو کفر است…
پاکیزه ‌ام گردان از این کفر

اگر توان آن را داری
از این دریا بیرونم بیاور
من شنا کردن نیاموخته ام
موج آبی چشمانت…

می‌کشاندم به سمت ژرفا





دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد