دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

شبی در شرشر باران تو را بیدار خواهم کرد -معین صباغ مقدم-دکلمه رضا پیربادیان


شبی در شرشر باران تو را بیدار خواهم کرد

و  با زیباترین رویای خود دیدار خواهم کرد

چه دنیایی برایم ساختی با خود، که بعد از این

جهانی را بدون دیدنت انکار خواهم کرد

شبیه خون در رگ های من حکم نفس داری

تو را هر لحظه در قلب خودم تکرار خواهم کرد

برایت هدیه آوردم ، دلی با عطر تنهایی

اگر حتی نخواهی باز هم اصرار خواهم کرد

پس از این من به جز مضمون تو چیزی نخواهم داشت

برای عاشقی چشم تورا معیار خواهم کرد

چرا راحت نگویم ماه من، (من عاشقت هستم)

بگویی هر کجا هر لحظه ای اقرار خواهم کرد



دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان


نظرات 2 + ارسال نظر
رهاتنها جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 18:46

ترا در شعرهایت جستجو کردم ..تمام جمله ها را زیر رو کردم..ترا در قاب یک آیئنه ی شفاف..ترا من با وجودم آرزو کردم..تقدیم به استاد گرانقدرم...مانا باشید

سعیده شنبه 14 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 19:33

عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد