دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com
دکلمه های رضا پیربادیان

دکلمه های رضا پیربادیان

Email: pirbadian@gmail.com

همیشه سر به زیر و ساده بودی دختر باران-اسماعیل سلیمانی مقدم-دکلمه رضا پیربادیان

همیشه سر به زیر و ساده بودی دختر باران
شبیه من، تو هم افتاده بودی دختر باران

شلال گیسوانت را به دست باد می‌دادی
گمانم روستایی زاده بودی دختر باران

برایم مو به مو و خط به خط می‌گفتی از هر چیز
تو از اوج جنون افتاده بودی دختر باران

شبیه من که مغلوب نگاه آبی‌ات گشتم
تو هم آیا به من دل داده بودی دختر باران!؟

نخواهی رفت از یادم تو و آن لهجه شرقی

سوار سر به زیر جاده بودی دختر باران



دانلود دکلمه با صدای رضا پیربادیان

نظرات 3 + ارسال نظر
گیسو یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 12:10

سلام جناب رضا پیربادیان گرامی . خوشحالم دوباره دکلمه زیبای شما را با صدا و اجرای خوبتون شنیدم .
موفق باشید .

زنده باشید

ایلیا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 11:24

سلام این غزل متعلق به آقای اسماعیل سلیمانی مقدم ازشاعران کوردزبان استان ایلام می باشد

تینا پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 10:19

سلام،من عاشق این غزل دخترباران هستم،خیلی دکلمه زیبابود،چنددکلمه واهنگ سازی روی این غزل قبلا دیده بودم ولی کارشمااقای پیربادیان عالی بودچون غزل معروف ودوست داشتنی اقای اسماعیل سلیمانی مقدم راباشایستگی دکلمه نمودید،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد